Idei Meniu Vegan de Sfântul Valentin sub 30 de minute

Salutare!

Mă bucur enorm că ai ajuns pe pagina asta.
Poate mă cunoști de pe foarte popularul blog reteteindraznete.blogspot.ro.

Dacă te întrebi de ce am deschis acest blog când am deja unul, răspunsul e simplu
Rețete Îndrăznețe este prea plin de rețete care sunt greu de găsit din cauza șablonului vechi.
Lucrez la el și sper ca în scurt timp să reușesc să schimb șablonul.

Țin să mai precizez că la ora actuală am 18 blog-uri de fapt. Lucrez non-stop pentru a ajuta pe cine are nevoie.

Toate rețetele următoare au fost publicate pe Rețete Îndrăznețe în anii trecuți.
Le-am ales cu grijă dintre sutele care au avut enorm succes la public.


  • Sunt fără carne (ouă, lactate, etc.) deci pentru vegani, vegetarieni și cei care fac post. 

Miercuri, 14 Februarie 2018, vom fi deja în post, oameni buni.

  • Fiecare rețetă se face în aproximativ 30 de minute. 
  • Produsele/Ingredientele necesare sunt ușor de găsit și la preț foarte bun.

Îți voi da link-urile. Tu apasă pe ele și te vor duce direct la rețetele pe blogul celălalt, bine?

Fiecare fel are 3 opțiuni la alegere.

Antreu/Aperitiv

Primul fel - Risotto-urile sunt specialitatea mea și nu am cum să nu-ți dau idea asta.


Felul Doi 
Dulciuri

Pregătește masa frumos.
Cumpără o sticlă de vin spumos.
Pune niște muzică lentă pe fundal.
Aruncă petale de trandafir în toată casa. Dacă ești băiat/bărbat.
Lumânările sunt absolut necesare. Lungi, scurte, groase sau subțiri, parfumate, roșii sau albe. Nu contează.

O zi a dragostei minunată!
Poftă bună!



Trimiteți un comentariu

0 Comentarii